Oldalak

Címkék

5.-ben (2) 6. osztály (2) ajándék (10) ajánló (39) algoritmus (3) állandó madarak (6) állati (18) angol (10) anyák napja (3) az úgy volt... (73) befőzés (1) bibliai (1) biológia (1) buék (2) comenius logo (2) csere (14) cseréljünk (6) csináld magad (2) díj (1) egészség (1) egyéb piac (1) emlékhely (1) ének-zene (10) évfüzér (33) fabrika (112) farsang (5) feladvány (1) fizika (8) foglalkozások (3) fonalas (12) főnév (1) geometria (7) gyereknap (1) gyereknevelés (2) gyerekszáj (62) gyöngyszövés (1) hajtogatás (1) háztartástan (8) helyesírás (8) helyesírás füzet (1) hittan (9) hivatalos (3) hóember (7) hogy mik vannak (1) horgolt (41) hulladékból (13) humor (2) húsvét (6) idézet (1) igék (2) így tanulunk mi (2) informatika (13) irányok (2) írás (15) irodalom (4) j/ly (2) játék (17) játékpiac (4) jeles napok (51) karácsony (6) katica (1) kémia (2) kirándulás (1) kirigami (6) kísérlet (8) konzervgyár (2) Koppány mesék (1) kotta (11) köd (1) könyvajánló (9) környezetismeret (35) körző (1) kötelező olvasmány (10) kötés (1) kötőgép (1) kötőkerék (6) közlekedés (3) közmondás (1) kresz (1) krónika (8) lapoc (1) lapozó (33) lapozó lépésről-lépésre (3) lapozó piac (17) lapozós hulladék (2) leírás (41) letöltés (1) letölthető (61) levélhullás (2) logika (2) madarak (1) magyar (7) matek (22) matematika (38) matka (22) méh (1) mese (12) Miért szeretem? (2) mikulás (2) minta (2) mókacagás (3) napirend (1) négyszögek (1) nemezelés (4) népdal (1) novella (13) nőnap (1) nyelvtan (17) nyúl (1) oktatótáblácska (2) olvasókönyv szülőknek (4) otthonoktatás (2) ősz (3) ötletkaptár (1) pálcikás szövő (1) paleo (2) programozás (2) rajz (9) recept (12) római számok (2) rovás (8) rózsaablak (1) saját minta (15) sapka minta (1) suliváró (4) szív (2) szófajok (5) szorzás (12) szótárlap (2) szövés (1) találós (5) tanulda (18) tavasz (1) technika (33) tél (4) természetismeret (7) tervbevéve (1) tipp (5) tollbamondás (1) töri (2) törtek (3) történelem (1) tréfa (2) tuti (1) udvari játékok (4) ügeskedd (2) ügyeskedd (70) varázsfazék (5) váróban (5) varrás (3) vers (47) versek (4) verstanulás (2) vicc (2) virág (1) vizsga (4) vonalzó (1)

FONTOS!

Ha hozzászólsz egy régebbi bejegyzéshez, nem feltétlenül veszem észre. Ha valamit biztosra szeretnél, hogy eljusson hozzám, írj e-mailt!

2016. január 19., kedd

Ügyeskedd: Emlékkönyv

Kaptam az egyik tanítványomtól egy emlékkönyvet, hogy alkossak bele valamit. Kisebb pánikrohamot kaptam, mert egy emlékkönyvet komolyan kell venni és nem csak belebarmolni valamit. Na de én meg a rajz... Gyorsan legyűrtem, mert jött a következő óra.

Aztán pár óra múlva belelapoztam az emlékkönyvbe, és akkor már komolyabb pánikrohamom lett. Olyan szép rajzok és gyöngybetűs útravalók vannak benne, hogy csuda. Mivel azokkal felvenni úgyse tudom a versenyt, arra jutottam, hogy akkor a cél valami tipikus legyen tőlem.

Próbáltam valami kis különlegességet belevinni (pausz papír), valami életbölcsességet átadni (Szent-Györgyi idézet). Ez utóbbit kis csavarral, ne csak pár sor szöveg legyen, hanem arc is társuljon hozzá, és nagyon megörültem a bélyeges képnek, mert odavagyok a régi bélyegekért.

Ezt lett belőle, na meg egy aláírás a végére, de az lemarad, mert a blog még mindig névtelen. :)

Megszerkesztettem a megszerkeszteni valót.


Kivágtam, majd kétoldalas ragasztószalaggal lapozhatóvá tettem.


Majd hosszadalmas centírozással a helyére ragasztottam. Tán ez volt a legnehezebb. (Aggodalomra semmi ok, itt még nincs beragasztva.)


Aztán még aláírás, és dátum.

hip hip hurrá

:o)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...