Oldalak

Címkék

5.-ben (2) 6. osztály (2) ajándék (10) ajánló (39) algoritmus (3) állandó madarak (6) állati (18) angol (10) anyák napja (3) az úgy volt... (73) befőzés (1) bibliai (1) biológia (1) buék (2) comenius logo (2) csere (14) cseréljünk (6) csináld magad (2) díj (1) egészség (1) egyéb piac (1) emlékhely (1) ének-zene (10) évfüzér (33) fabrika (112) farsang (5) feladvány (1) fizika (8) foglalkozások (3) fonalas (12) főnév (1) geometria (7) gyereknap (1) gyereknevelés (2) gyerekszáj (62) gyöngyszövés (1) hajtogatás (1) háztartástan (8) helyesírás (8) helyesírás füzet (1) hittan (9) hivatalos (3) hóember (7) hogy mik vannak (1) horgolt (41) hulladékból (13) humor (2) húsvét (6) idézet (1) igék (2) így tanulunk mi (2) informatika (13) irányok (2) írás (15) irodalom (4) j/ly (2) játék (17) játékpiac (4) jeles napok (51) karácsony (6) katica (1) kémia (2) kirándulás (1) kirigami (6) kísérlet (8) konzervgyár (2) Koppány mesék (1) kotta (11) köd (1) könyvajánló (9) környezetismeret (35) körző (1) kötelező olvasmány (10) kötés (1) kötőgép (1) kötőkerék (6) közlekedés (3) közmondás (1) kresz (1) krónika (8) lapoc (1) lapozó (33) lapozó lépésről-lépésre (3) lapozó piac (17) lapozós hulladék (2) leírás (41) letöltés (1) letölthető (61) levélhullás (2) logika (2) madarak (1) magyar (7) matek (22) matematika (38) matka (22) méh (1) mese (12) Miért szeretem? (2) mikulás (2) minta (2) mókacagás (3) napirend (1) négyszögek (1) nemezelés (4) népdal (1) novella (13) nőnap (1) nyelvtan (17) nyúl (1) oktatótáblácska (2) olvasókönyv szülőknek (4) otthonoktatás (2) ősz (3) ötletkaptár (1) pálcikás szövő (1) paleo (2) programozás (2) rajz (9) recept (12) római számok (2) rovás (8) rózsaablak (1) saját minta (15) sapka minta (1) suliváró (4) szív (2) szófajok (5) szorzás (12) szótárlap (2) szövés (1) találós (5) tanulda (18) tavasz (1) technika (33) tél (4) természetismeret (7) tervbevéve (1) tipp (5) tollbamondás (1) töri (2) törtek (3) történelem (1) tréfa (2) tuti (1) udvari játékok (4) ügeskedd (2) ügyeskedd (70) varázsfazék (5) váróban (5) varrás (3) vers (47) versek (4) verstanulás (2) vicc (2) virág (1) vizsga (4) vonalzó (1)

FONTOS!

Ha hozzászólsz egy régebbi bejegyzéshez, nem feltétlenül veszem észre. Ha valamit biztosra szeretnél, hogy eljusson hozzám, írj e-mailt!

2015. április 18., szombat

Rajz, 5. osztály

Még két rajzos feladat volt a 2. félévre, egy "római patrícius". Nem akarom kiemelni, min kellene még dolgozni, hanem azt, hogy szerintem az arc megrajzolásában nagyot lépett előre H. Kilikétől kértem segítséget, szeretem nagyon a rajzait.

Az érdekessége ennek a rajznak, hogy amint megmutatta, nekem az ugrott be: Te jó ég! Ez olyan lett mint Papa, apu korában (=fiatalon).


A másik rajz pedig egy római fürdő.

Nyösztettem Guglit, de semmi olyat nem adott, amit ha odateszek H. elé azzal, hogy lécci ilyesmit produkálj, ne a homlokát ráncolta volna. Így, mivel szorított a határidő, bementem a könyvtárba, míg ő angolozott, és kértem mindent, amit lehet a római fürdőkről.
Nem tudom másutt milyenek a könyvtáros nénik, de itt nagy bennük a hivatástudat. Olyan stóc könyvet gyűjtött össze, hogy csuda. Sajnos ezek sem tobzódtak az információban, 1-1 érdekességet lehetett belőlük kibogarászni, az illusztráció pedig még szegényesebb volt. De szerencsére 1 is elég az elinduláshoz, ezt pedig a 100 állomás - 100 kaland, Róma című könyvben volt. Ebben már vannak olyan részletek, amiből össze tudta hozni a sajátját.


Nem mondanám rá, hogy túlzsúfolt, de mégis nagyon bíbelődős munka volt.



Ugye múltkor mondtam, hogy érdekelt volna, hogy készülnek másoknál az ilyenek, ezért osztom meg, hátha nem csak én vagyok így ezzel.

Ezekhez a rajzokhoz is kellett 1-1 nap (persze közben fel-fel állt, evett játszott, ...)

A patríciushoz a keresőbe azt írtuk be: roman patrician.
A római fürdőhöz vezető utat pedig leírtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...