Oldalak

Címkék

5.-ben (2) 6. osztály (2) ajándék (10) ajánló (39) algoritmus (3) állandó madarak (6) állati (18) angol (10) anyák napja (3) az úgy volt... (73) befőzés (1) bibliai (1) biológia (1) buék (2) comenius logo (2) csere (14) cseréljünk (6) csináld magad (2) díj (1) egészség (1) egyéb piac (1) emlékhely (1) ének-zene (10) évfüzér (33) fabrika (112) farsang (5) feladvány (1) fizika (8) foglalkozások (3) fonalas (12) főnév (1) geometria (7) gyereknap (1) gyereknevelés (2) gyerekszáj (62) gyöngyszövés (1) hajtogatás (1) háztartástan (8) helyesírás (8) helyesírás füzet (1) hittan (9) hivatalos (3) hóember (7) hogy mik vannak (1) horgolt (41) hulladékból (13) humor (2) húsvét (6) idézet (1) igék (2) így tanulunk mi (2) informatika (13) irányok (2) írás (15) irodalom (4) j/ly (2) játék (17) játékpiac (4) jeles napok (51) karácsony (6) katica (1) kémia (2) kirándulás (1) kirigami (6) kísérlet (8) konzervgyár (2) Koppány mesék (1) kotta (11) köd (1) könyvajánló (9) környezetismeret (35) körző (1) kötelező olvasmány (10) kötés (1) kötőgép (1) kötőkerék (6) közlekedés (3) közmondás (1) kresz (1) krónika (8) lapoc (1) lapozó (33) lapozó lépésről-lépésre (3) lapozó piac (17) lapozós hulladék (2) leírás (41) letöltés (1) letölthető (61) levélhullás (2) logika (2) madarak (1) magyar (7) matek (22) matematika (38) matka (22) méh (1) mese (12) Miért szeretem? (2) mikulás (2) minta (2) mókacagás (3) napirend (1) négyszögek (1) nemezelés (4) népdal (1) novella (13) nőnap (1) nyelvtan (17) nyúl (1) oktatótáblácska (2) olvasókönyv szülőknek (4) otthonoktatás (2) ősz (3) ötletkaptár (1) pálcikás szövő (1) paleo (2) programozás (2) rajz (9) recept (12) római számok (2) rovás (8) rózsaablak (1) saját minta (15) sapka minta (1) suliváró (4) szív (2) szófajok (5) szorzás (12) szótárlap (2) szövés (1) találós (5) tanulda (18) tavasz (1) technika (33) tél (4) természetismeret (7) tervbevéve (1) tipp (5) tollbamondás (1) töri (2) törtek (3) történelem (1) tréfa (2) tuti (1) udvari játékok (4) ügeskedd (2) ügyeskedd (70) varázsfazék (5) váróban (5) varrás (3) vers (47) versek (4) verstanulás (2) vicc (2) virág (1) vizsga (4) vonalzó (1)

FONTOS!

Ha hozzászólsz egy régebbi bejegyzéshez, nem feltétlenül veszem észre. Ha valamit biztosra szeretnél, hogy eljusson hozzám, írj e-mailt!

2012. október 29., hétfő

Sorsoltam!


Nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar sor fog kerülni rá. :) Köszönöm, hogy játszottatok velem! Zs. meg majd kitalál valamit, hogy az ő hópelyhe is gazdára leljen.

Igazán izgalmas napunk volt, ami az időjárást illeti. Hajnalok hajnalán csörgött a telefonom (ma tovább aludhattam volna, mert alvás szempontjából ma tartottam volna meg a vasárnapot, csak az volna, ne lett volna), hogy szakad a hó. A riadóláncot nem volt szívem megszakítani, így megböködtem Zs.-t, hogy havazik.

Ilyet kérem én még nem láttam! A böködéstől számított 10. percben Zs. túl volt a reggeli pisin, arcmosáson, rajta volt a ruhája és a síkabát nadrágostól, hótaposóstól. Én meg pizsiben pillogtam, hogy ez a gyerek ilyet is tud? Aztán összeszedtem magam, és nekiindultunk gyalog, örülve, hogy nagy pelyhekben hull a hó, friss kenyérét a kisboltba. Hazafelé láttunk havon ugrándozó, majd diófára felszáguldó mókust. Erről azonban (akármilyen érdekes is volt) nem írhatok többet, mert Zs. lestoppolta a témát, ő akarja megírni.

Mire dél lett, szó szerint kitavaszodott. Ragyogó napsütés és olvadó hó kísért minket a városba, hogy hazafelé ismét ősz legyen. Csak a nyár maradt ki.

A sorsolásban nem volt segítségem, mert Bonifác a rémacska, is igényt tartott a társaságára, na de róla is Zs. akar írni.

Nem szaporítom tovább a szót, beszéljenek helyettem a képek:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...