Oldalak

Címkék

5.-ben (2) 6. osztály (2) ajándék (10) ajánló (39) algoritmus (3) állandó madarak (6) állati (18) angol (10) anyák napja (3) az úgy volt... (73) befőzés (1) bibliai (1) biológia (1) buék (2) comenius logo (2) csere (14) cseréljünk (6) csináld magad (2) díj (1) egészség (1) egyéb piac (1) emlékhely (1) ének-zene (10) évfüzér (33) fabrika (112) farsang (5) feladvány (1) fizika (8) foglalkozások (3) fonalas (12) főnév (1) geometria (7) gyereknap (1) gyereknevelés (2) gyerekszáj (62) gyöngyszövés (1) hajtogatás (1) háztartástan (8) helyesírás (8) helyesírás füzet (1) hittan (9) hivatalos (3) hóember (7) hogy mik vannak (1) horgolt (41) hulladékból (13) humor (2) húsvét (6) idézet (1) igék (2) így tanulunk mi (2) informatika (13) irányok (2) írás (15) irodalom (4) j/ly (2) játék (17) játékpiac (4) jeles napok (51) karácsony (6) katica (1) kémia (2) kirándulás (1) kirigami (6) kísérlet (8) konzervgyár (2) Koppány mesék (1) kotta (11) köd (1) könyvajánló (9) környezetismeret (35) körző (1) kötelező olvasmány (10) kötés (1) kötőgép (1) kötőkerék (6) közlekedés (3) közmondás (1) kresz (1) krónika (8) lapoc (1) lapozó (33) lapozó lépésről-lépésre (3) lapozó piac (17) lapozós hulladék (2) leírás (41) letöltés (1) letölthető (61) levélhullás (2) logika (2) madarak (1) magyar (7) matek (22) matematika (38) matka (22) méh (1) mese (12) Miért szeretem? (2) mikulás (2) minta (2) mókacagás (3) napirend (1) négyszögek (1) nemezelés (4) népdal (1) novella (13) nőnap (1) nyelvtan (17) nyúl (1) oktatótáblácska (2) olvasókönyv szülőknek (4) otthonoktatás (2) ősz (3) ötletkaptár (1) pálcikás szövő (1) paleo (2) programozás (2) rajz (9) recept (12) római számok (2) rovás (8) rózsaablak (1) saját minta (15) sapka minta (1) suliváró (4) szív (2) szófajok (5) szorzás (12) szótárlap (2) szövés (1) találós (5) tanulda (18) tavasz (1) technika (33) tél (4) természetismeret (7) tervbevéve (1) tipp (5) tollbamondás (1) töri (2) törtek (3) történelem (1) tréfa (2) tuti (1) udvari játékok (4) ügeskedd (2) ügyeskedd (70) varázsfazék (5) váróban (5) varrás (3) vers (47) versek (4) verstanulás (2) vicc (2) virág (1) vizsga (4) vonalzó (1)

FONTOS!

Ha hozzászólsz egy régebbi bejegyzéshez, nem feltétlenül veszem észre. Ha valamit biztosra szeretnél, hogy eljusson hozzám, írj e-mailt!

2012. augusztus 17., péntek

„Mekkorát nőttél?”



Most azt hiszitek biztos, hogy Zs.-ről lesz szó. Pedig nem! Én voltam az, akire rácsodálkozott ma egy általános iskolai osztálytársam anyja. Fejtegette ezt a csodát (már azt, hogy lehet ekkorát nőni) és azt, hogy nem ismert fel, sőt egy darabig a saját nem létező sógornőmnek hitt (gondolom, mert Mamával voltunk, akinek ha nem lehet ekkora lánya, akkor ki más lehetek, mint a menye). Szóval tényleg nem tudta elhinni, hogy én ekkora vagyok. Pedig becsszó az elmúlt 15 évben egy centit sem nőttem.

6 megjegyzés:

  1. Szerintem ez még a jobbik eset. Én attól vagyok rosszul, ha azt mondják: - De jól nézel ki! Ez ugyanis azt jelenti, hogy felszedtem párt kilót az elmúlt 20 évben! (és ez igaz is! Mi tagadás)Bár attól is szomorú lennék, ha azt mondanák mekkorát nőttem! A női normál felső határát feszegetem serdülő korom óta. Erika

    VálaszTörlés
  2. Lenne egy személyes kérésem: ha ránézel a blogomra a rendszeres olvasóim eltűntek és egy hibaüzenetet ír ki. Össze kellene hangolnom a google URL címet és a Webhely URL címmel. Fogalmam nincs hol, hogyan... Az mellesleg érdekes, hogy eddig jó volt! Tudnál tanácsot adni? (Nagyon részletesen kellene leírnod, mert tök analfabéta vagyok hozzá!) Köszönöm: Erika

    VálaszTörlés
  3. Itt olvashatsz az okokról: http://blogbajok.blogspot.hu/2012/06/rendszeres-olvaso.html

    Milyen magas vagy? Én 174 cm-re nőttem, amikor egyszer csak nagyot nőttem :)

    VálaszTörlés
  4. 176 cm
    Köszönöm a segítséget, megpróbálom orvosolni a bajt! E.

    VálaszTörlés
  5. Szívesen! Örülök, hogy megoldódott :)!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...