Oldalak

Címkék

5.-ben (2) 6. osztály (2) ajándék (10) ajánló (39) algoritmus (3) állandó madarak (6) állati (18) angol (10) anyák napja (3) az úgy volt... (73) befőzés (1) bibliai (1) biológia (1) buék (2) comenius logo (2) csere (14) cseréljünk (6) csináld magad (2) díj (1) egészség (1) egyéb piac (1) emlékhely (1) ének-zene (10) évfüzér (33) fabrika (112) farsang (5) feladvány (1) fizika (8) foglalkozások (3) fonalas (12) főnév (1) geometria (7) gyereknap (1) gyereknevelés (2) gyerekszáj (62) gyöngyszövés (1) hajtogatás (1) háztartástan (8) helyesírás (8) helyesírás füzet (1) hittan (9) hivatalos (3) hóember (7) hogy mik vannak (1) horgolt (41) hulladékból (13) humor (2) húsvét (6) idézet (1) igék (2) így tanulunk mi (2) informatika (13) irányok (2) írás (15) irodalom (4) j/ly (2) játék (17) játékpiac (4) jeles napok (51) karácsony (6) katica (1) kémia (2) kirándulás (1) kirigami (6) kísérlet (8) konzervgyár (2) Koppány mesék (1) kotta (11) köd (1) könyvajánló (9) környezetismeret (35) körző (1) kötelező olvasmány (10) kötés (1) kötőgép (1) kötőkerék (6) közlekedés (3) közmondás (1) kresz (1) krónika (8) lapoc (1) lapozó (33) lapozó lépésről-lépésre (3) lapozó piac (17) lapozós hulladék (2) leírás (41) letöltés (1) letölthető (61) levélhullás (2) logika (2) madarak (1) magyar (7) matek (22) matematika (38) matka (22) méh (1) mese (12) Miért szeretem? (2) mikulás (2) minta (2) mókacagás (3) napirend (1) négyszögek (1) nemezelés (4) népdal (1) novella (13) nőnap (1) nyelvtan (17) nyúl (1) oktatótáblácska (2) olvasókönyv szülőknek (4) otthonoktatás (2) ősz (3) ötletkaptár (1) pálcikás szövő (1) paleo (2) programozás (2) rajz (9) recept (12) római számok (2) rovás (8) rózsaablak (1) saját minta (15) sapka minta (1) suliváró (4) szív (2) szófajok (5) szorzás (12) szótárlap (2) szövés (1) találós (5) tanulda (18) tavasz (1) technika (33) tél (4) természetismeret (7) tervbevéve (1) tipp (5) tollbamondás (1) töri (2) törtek (3) történelem (1) tréfa (2) tuti (1) udvari játékok (4) ügeskedd (2) ügyeskedd (70) varázsfazék (5) váróban (5) varrás (3) vers (47) versek (4) verstanulás (2) vicc (2) virág (1) vizsga (4) vonalzó (1)

FONTOS!

Ha hozzászólsz egy régebbi bejegyzéshez, nem feltétlenül veszem észre. Ha valamit biztosra szeretnél, hogy eljusson hozzám, írj e-mailt!

2012. július 21., szombat

Dijat kaptam!


Díjat kaptam Icutól és Bettitől. Köszönöm szépen, nagyon szeretem az ilyen jellegű díjakat!

Icu kérdései:


1. Honnan ered a blogos neved?

Egy korábbi játékban pont ezt tartottam fontosnak közölni magamról:

„A blog az egyik kedvenc illóolajomról kapta a nevét, mert amit eredetileg akartam foglalt volt.”

Ez az illat pedig a borsmenta. De minden menta illatot nagyon szeretek.


2. Kedvenc könyved?

Nincs most konkrétan kedvenc könyvem. Gyerekkoromban még volt: Bársony Otília: Hol bújkálsz Cinege?


3. Melyik az az ország vagy város, ahová szeretnél eljutni?

Nem szeretek utazni, így elképzelni se tudom. Viszont Olaszországban egyszer nagyon jól éreztem magam egy zarándokúton.


4. Miben vagy a legjobb?

Adatok összegyűjtésében és rendszerezésében.


5. Legnagyobb siker az életben?

Nem tudom. Majd öregkoromban térjünk vissza rá:).


6. Álomállás?

Ahol gyerekek között vagyok. Általában szeretnek és én is szeretem őket, így csak jó lehet.


7. Legjobb tulajdonságod?

Nem tudom, nem szoktam ilyesmin gondolkozni.


8. Legrosszabb tulajdonságod?

Hirtelen harag. (Na tessék ez kapásból ment! :D)


9. Mitől félsz a legjobban?

Még leírni se merem! (és nem viccelek)

10. Ha csak egyet kívánhatnál, mi lenne az?

Nem tudom, de olyan lenne, hogy az Zs.-nek legyen jó elsősorban.

11. Mennyire vált a blogolás az életed részévé?

Túlzottan :).



 Betti kérdései:


1. Ha nem Magyarországon, akkor hol élnél legszívesebben?

Az én őseim tuti jobbágyok voltak, mert a véremben van a röghöz kötöttség. Mondjuk kapálni nem szeretek :)!


2. És hová nem mennél akkor sem, ha kényszerítenének?

A miénktől nagyon eltérő kultúrájú helyre, és ahol mindennaposak a mérges állatok.


3. Gyerekkorodban mi szerettél volna lenni?

Tanár, orvos.


4. És most mi lennél, ha „pályát” módosítanál?

Nem gondolkoztam ezen, de biztos, hogy gyerekekhez kötődne.

5. Melyik híres ember bőrébe bújnál egy napra, ha lehetne?

Akinek jó sok pénze van, hogy egy szép összeget utalhassak magamnak :). Komolyra fordítva a szót senkiébe. Még úgy maradnék, és akkor mi lenne nélkülem Zs. nélkül?


6. Melyik a kedvenc versed?

Sok van. Általában azok, amelyek játszanak a nyelvvünkkel.


7. Miket szoktál énekelni?

Zs.-vel éneklek, mindenfélét. Sokszor reagáltam le a dolgokat egy dallal, verssel, közmondással, idézettel. Ma már ő is. Külön meg lett miatta dicsérve vizsgán :)!


8. Miért pont az a kedvenc évszakod?

Az őszt szeretem a legjobban. Gondolom, mert őszi lány vagyok és ezek a benyomások értek először.


9. Jelenleg melyik filmet ajánlanád a barátnődnek?

Egy sorozatot. Csillaközi romboló (a magyar címe gagyi, de film nem az).


10. És melyik könyvet?

Fekete István, összes.


11. Legkedvencebb kikapcsolódásod?

Mindig más, film, kézimunka, heverészés…



11 érdekes (?) dolog rólam:


1. Nagyon sok olyan dolog van, amire korábban azt mondtam, hogy: Én??? Soha! Mára meg mégis.

2. Amikor megtudtam, hogy terhes vagyok, utána nem ültem biciklire, nehogy elessek. Ugyanezért nem vettem magas sarkút sem. A biciklire visszaszoktam :).

3. Mostanában minden nap rácsodálkozok, hogy milyen nagy lányom van már.

4. Ritkán használom az eszem, mert fárasztó :). Azon kívül, hogy nem fáradok el, az is az előnye, hogy amikor viszont használatba veszem, a meglepetés erejével hat, így lépés előnybe kerülök.

5. Nehezen bírom elviselni, ha egy gyereket igazságtalanság ér. Fokozottan, ha Zs.-vel történik.

6. Szeretem a kibogozni valókat, de csak, ha az élet szolgáltatja, mert a logikai feladatokat nem nagyon.

7. Büszke vagyok arra, hogy több olyan tanulómmal sikerült megszeretetni a matekot, akik korábban bukásra álltak.

8. Többször néztek már a bátyám nővérének (az ő ismerősei).

9. Én vagyok a családban a kakukktojás, a külsőmben és a természetemben. Arra viszont nagyon büszke vagyok, hogy egyre többször mondják, hogy hasonlít rám Zs., de természetre ő a másik kakukktojás.

10. Már gyerekkoromban sem akartam megenni a húst, de erőltették. Ma is erőltetnék, de nincs már foganatja. Zs. sem ette meg nagyon sokáig, a legapróbb darabot is megérezte a pépben is és kiköpte. Sokat kaptam amiatt, hogy miért nem erőltetem le. Szerintem jól tettem, mert mára nagyon szereti, a sült szalonnát kenyér nélkül enné…

11. A tesómmal nagyon különbözőek vagyunk, de ha igazi baj ér (pl.: hirtelen kórházba kerül Zs.) ő az, aki feltétel nélkül, és azonnal a maximumon segít.

Én most nem adnám tovább, mert eleve sokan megkapták, és nincs lelkierőn végiglátogatni mindenkit, de leírom, hogy kinek adnám és miért:

Bejus: szeretem a munkáit, és azt, ahogy tálalja. Amikor olvasom néha rám jön, hogy varrógépet ragadjak.

Erika: egy egész iskola anyukája, minden elismerést megérdemel.


ÉvaLéna: sok mindenért, most épp a pulyahülyítőjit emelem ki.

Betti: kedvelem, mert szimpatikus, ahogy a dolgokhoz áll.

Gabriellának, a 100 Ft alatt kategóriáért.

Medorának, mert beavat a kamaszológiába. Sokakkal ellentétben, ahelyett, hogy elriasztana a kamaszságtól, szinte várom, hogy hasonló ügyeink legyenek. (Remélem meglesz a kellő humorérzékem nekem is majd a saját kamaszomhoz).

Mariannak a legós ötletekért.


2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm, hogy gondoltál rám!Nekem pedig pont Te mutattad meg, hogy ez nem is annyira riasztó (mármint a kamaszság), mint ahogy én éreztem.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen. Kicsit el voltam tűnve, de igyekszem néha jönni hozzád .

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...