Oldalak

Címkék

5.-ben (2) 6. osztály (2) ajándék (10) ajánló (39) algoritmus (3) állandó madarak (6) állati (18) angol (10) anyák napja (3) az úgy volt... (73) befőzés (1) bibliai (1) biológia (1) buék (2) comenius logo (2) csere (14) cseréljünk (6) csináld magad (2) díj (1) egészség (1) egyéb piac (1) emlékhely (1) ének-zene (10) évfüzér (33) fabrika (112) farsang (5) feladvány (1) fizika (8) foglalkozások (3) fonalas (12) főnév (1) geometria (7) gyereknap (1) gyereknevelés (2) gyerekszáj (62) gyöngyszövés (1) hajtogatás (1) háztartástan (8) helyesírás (8) helyesírás füzet (1) hittan (9) hivatalos (3) hóember (7) hogy mik vannak (1) horgolt (41) hulladékból (13) humor (2) húsvét (6) idézet (1) igék (2) így tanulunk mi (2) informatika (13) irányok (2) írás (15) irodalom (4) j/ly (2) játék (17) játékpiac (4) jeles napok (51) karácsony (6) katica (1) kémia (2) kirándulás (1) kirigami (6) kísérlet (8) konzervgyár (2) Koppány mesék (1) kotta (11) köd (1) könyvajánló (9) környezetismeret (35) körző (1) kötelező olvasmány (10) kötés (1) kötőgép (1) kötőkerék (6) közlekedés (3) közmondás (1) kresz (1) krónika (8) lapoc (1) lapozó (33) lapozó lépésről-lépésre (3) lapozó piac (17) lapozós hulladék (2) leírás (41) letöltés (1) letölthető (61) levélhullás (2) logika (2) madarak (1) magyar (7) matek (22) matematika (38) matka (22) méh (1) mese (12) Miért szeretem? (2) mikulás (2) minta (2) mókacagás (3) napirend (1) négyszögek (1) nemezelés (4) népdal (1) novella (13) nőnap (1) nyelvtan (17) nyúl (1) oktatótáblácska (2) olvasókönyv szülőknek (4) otthonoktatás (2) ősz (3) ötletkaptár (1) pálcikás szövő (1) paleo (2) programozás (2) rajz (9) recept (12) római számok (2) rovás (8) rózsaablak (1) saját minta (15) sapka minta (1) suliváró (4) szív (2) szófajok (5) szorzás (12) szótárlap (2) szövés (1) találós (5) tanulda (18) tavasz (1) technika (33) tél (4) természetismeret (7) tervbevéve (1) tipp (5) tollbamondás (1) töri (2) törtek (3) történelem (1) tréfa (2) tuti (1) udvari játékok (4) ügeskedd (2) ügyeskedd (70) varázsfazék (5) váróban (5) varrás (3) vers (47) versek (4) verstanulás (2) vicc (2) virág (1) vizsga (4) vonalzó (1)

FONTOS!

Ha hozzászólsz egy régebbi bejegyzéshez, nem feltétlenül veszem észre. Ha valamit biztosra szeretnél, hogy eljusson hozzám, írj e-mailt!

2012. június 25., hétfő

Különbségek

Szeretem a saját tökéletességüket hangoztató anyukákat a saját tökéletlenségemmel sokkolni. Mai termés:

Minden bevezető nélkül egy anyuka, akit kb 5 perce ismertem bejelentette, hogy több fogásos ebéd lesz ezen a napon (értem én szimpla hétköznap), de külön-külön kell főzni a gyerekeknek, na meg a felnőtteknek is. Azaz jó sokféle étel és husi*.

Én.: Nálunk lecsó lesz.
Ő.: [némi lesajnálással] néha húsnélküli is kell.
Én.: Tegnapról...

*Engem amúgy a husi szótól kiráz a hideg. A szavak becézgetésével sem vagyok úgy általában megbékülve, de a husi gyerekoromból a nálam idősebb jócsajokat jelenti. Tehát, aki husit eszik kanibál:).

4 megjegyzés:

  1. Nekem a gyerekneveléssel kapcsolatban volt hasonló esetem. Szégyelltem magam, hogy más mennyit foglalkozik a gyerekével. Aztán rájöttem, vagy mások elárulták, hogy ezek a "hangoztató anyukák" csak hangoztatni szoktak. :))

    VálaszTörlés
  2. Pont most küldtem Neked levelet!

    Ugyanez a konyhatündér anyuka valami semmiségért jól megcsapkodta úszás után a gyereket...

    A hangoztató anyuka kifejezés nagyon tetszik,felveszem a szótárba. :)

    VálaszTörlés
  3. :-)
    Igen, ez nekem is feltűnt már, hogy aki hangoztat, ott általában hiányosság van...
    A husiról jutott eszembe: én sem szeretem a csiri pöri kovi ubival kiírásokat a strandon. Úgyhogy lúdbőrzött a hátam, amikor az ovi öltözőjében az egyik anyuka így navigálta a gyereket: most akkor átcseréljük a cipit, és bemegyünk a csopiba. Ez a cipő és a csoport ööööö, nem is tudom, milyen nyelven.

    VálaszTörlés
  4. Ha már okosnak született az a gyerek mindenképpen a saját szintjére kell butítani. Hogy nagykorában is legyen miről beszélniük.

    Nekem legalábbis ilyesmi szokott eszembe jutni :).

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...