Oldalak

Címkék

5.-ben (2) 6. osztály (2) ajándék (10) ajánló (39) algoritmus (3) állandó madarak (6) állati (18) angol (10) anyák napja (3) az úgy volt... (73) befőzés (1) bibliai (1) biológia (1) buék (2) comenius logo (2) csere (14) cseréljünk (6) csináld magad (2) díj (1) egészség (1) egyéb piac (1) emlékhely (1) ének-zene (10) évfüzér (33) fabrika (112) farsang (5) feladvány (1) fizika (8) foglalkozások (3) fonalas (12) főnév (1) geometria (7) gyereknap (1) gyereknevelés (2) gyerekszáj (62) gyöngyszövés (1) hajtogatás (1) háztartástan (8) helyesírás (8) helyesírás füzet (1) hittan (9) hivatalos (3) hóember (7) hogy mik vannak (1) horgolt (41) hulladékból (13) humor (2) húsvét (6) idézet (1) igék (2) így tanulunk mi (2) informatika (13) irányok (2) írás (15) irodalom (4) j/ly (2) játék (17) játékpiac (4) jeles napok (51) karácsony (6) katica (1) kémia (2) kirándulás (1) kirigami (6) kísérlet (8) konzervgyár (2) Koppány mesék (1) kotta (11) köd (1) könyvajánló (9) környezetismeret (35) körző (1) kötelező olvasmány (10) kötés (1) kötőgép (1) kötőkerék (6) közlekedés (3) közmondás (1) kresz (1) krónika (8) lapoc (1) lapozó (33) lapozó lépésről-lépésre (3) lapozó piac (17) lapozós hulladék (2) leírás (41) letöltés (1) letölthető (61) levélhullás (2) logika (2) madarak (1) magyar (7) matek (22) matematika (38) matka (22) méh (1) mese (12) Miért szeretem? (2) mikulás (2) minta (2) mókacagás (3) napirend (1) négyszögek (1) nemezelés (4) népdal (1) novella (13) nőnap (1) nyelvtan (17) nyúl (1) oktatótáblácska (2) olvasókönyv szülőknek (4) otthonoktatás (2) ősz (3) ötletkaptár (1) pálcikás szövő (1) paleo (2) programozás (2) rajz (9) recept (12) római számok (2) rovás (8) rózsaablak (1) saját minta (15) sapka minta (1) suliváró (4) szív (2) szófajok (5) szorzás (12) szótárlap (2) szövés (1) találós (5) tanulda (18) tavasz (1) technika (33) tél (4) természetismeret (7) tervbevéve (1) tipp (5) tollbamondás (1) töri (2) törtek (3) történelem (1) tréfa (2) tuti (1) udvari játékok (4) ügeskedd (2) ügyeskedd (70) varázsfazék (5) váróban (5) varrás (3) vers (47) versek (4) verstanulás (2) vicc (2) virág (1) vizsga (4) vonalzó (1)

FONTOS!

Ha hozzászólsz egy régebbi bejegyzéshez, nem feltétlenül veszem észre. Ha valamit biztosra szeretnél, hogy eljusson hozzám, írj e-mailt!

2012. május 5., szombat

Öröknaptár (képes leírás)

Alapanyagok: 

fa lap
fa kockák
spatula


Először megcsiszoltuk a kockákat. Lehetne szebb is, de hamar meguntuk. :o)


9 db spatulát 6+9 cm-es darabokba vágtam.


Filcen körberajzoltam a fa lapokat, majd kivágtam (a végeredményben átcseréltem barnára).


A 6 cm-es spatula darabokat hobbi ragasztóval a fa lap egyik oldalára ragasztottam. Először a két szélére, majd középre, így könnyebb egyenletesen  elosztani. Majd vártam míg megköt.


A vonalzóval való méregetés helyett a saccperkábé mellett döntöttem, odaillesztettem a kockát, kicsivel felette húztam ceruzával egy vonalat, jelezve, hogy ide kell ragasztani a második fa lapot.
Bekentem a vonalat ragasztóval, és belenyomtam a fa lapot. Miután megkötött még két oldalra ragasztottam 3-3 6 cm-es spatulát.


Ilyen lett :)


Lefestettem mindent. A tartóba azért ragasztottam filcet, hogy a festésnél ne kelljen annyira odafigyelnem, nyugodt szívvel összefestékezhessem a lapot, másrészt a filcen nem csúszkál a kocka sem.


Ezen a képen már látszik, hogy a hónap lapokat is lecseréltem. A 9 cm-es spatulák kerekített végeit levágtam, majd minden évszak kapott egy színt és azzal lett lefestve a háttér.
Mivel van olyan, aminek a nem egyszínű a két oldala, nem voltak szépek az élek, így száradás után lecsiszoltam.


A feliratokon is változtattam, nagy nyomtatott betűk mellett döntöttem.
Azt hiszem még gyakorolnom kell a fára kézírás dolgot:).


Itt pedig a jelenlegi - már használható - állapot látható, de még mindig nincs kész, mert vannak további korszakalkotó /:o)/ ötleteim vele, de most inkább az év végi ismétléshez szükséges lapozókba fektetem az energiáimat.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...