Oldalak

Címkék

5.-ben (2) 6. osztály (2) ajándék (10) ajánló (39) algoritmus (3) állandó madarak (6) állati (18) angol (10) anyák napja (3) az úgy volt... (73) befőzés (1) bibliai (1) biológia (1) buék (2) comenius logo (2) csere (14) cseréljünk (6) csináld magad (2) díj (1) egészség (1) egyéb piac (1) emlékhely (1) ének-zene (10) évfüzér (33) fabrika (112) farsang (5) feladvány (1) fizika (8) foglalkozások (3) fonalas (12) főnév (1) geometria (7) gyereknap (1) gyereknevelés (2) gyerekszáj (62) gyöngyszövés (1) hajtogatás (1) háztartástan (8) helyesírás (8) helyesírás füzet (1) hittan (9) hivatalos (3) hóember (7) hogy mik vannak (1) horgolt (41) hulladékból (13) humor (2) húsvét (6) idézet (1) igék (2) így tanulunk mi (2) informatika (13) irányok (2) írás (15) irodalom (4) j/ly (2) játék (17) játékpiac (4) jeles napok (51) karácsony (6) katica (1) kémia (2) kirándulás (1) kirigami (6) kísérlet (8) konzervgyár (2) Koppány mesék (1) kotta (11) köd (1) könyvajánló (9) környezetismeret (35) körző (1) kötelező olvasmány (10) kötés (1) kötőgép (1) kötőkerék (6) közlekedés (3) közmondás (1) kresz (1) krónika (8) lapoc (1) lapozó (33) lapozó lépésről-lépésre (3) lapozó piac (17) lapozós hulladék (2) leírás (41) letöltés (1) letölthető (61) levélhullás (2) logika (2) madarak (1) magyar (7) matek (22) matematika (38) matka (22) méh (1) mese (12) Miért szeretem? (2) mikulás (2) minta (2) mókacagás (3) napirend (1) négyszögek (1) nemezelés (4) népdal (1) novella (13) nőnap (1) nyelvtan (17) nyúl (1) oktatótáblácska (2) olvasókönyv szülőknek (4) otthonoktatás (2) ősz (3) ötletkaptár (1) pálcikás szövő (1) paleo (2) programozás (2) rajz (9) recept (12) római számok (2) rovás (8) rózsaablak (1) saját minta (15) sapka minta (1) suliváró (4) szív (2) szófajok (5) szorzás (12) szótárlap (2) szövés (1) találós (5) tanulda (18) tavasz (1) technika (33) tél (4) természetismeret (7) tervbevéve (1) tipp (5) tollbamondás (1) töri (2) törtek (3) történelem (1) tréfa (2) tuti (1) udvari játékok (4) ügeskedd (2) ügyeskedd (70) varázsfazék (5) váróban (5) varrás (3) vers (47) versek (4) verstanulás (2) vicc (2) virág (1) vizsga (4) vonalzó (1)

FONTOS!

Ha hozzászólsz egy régebbi bejegyzéshez, nem feltétlenül veszem észre. Ha valamit biztosra szeretnél, hogy eljusson hozzám, írj e-mailt!

2012. május 19., szombat

Kivarrt képeslap

Ezek a köszöntő lapok anyák napjára készültek, de szerintem bármilyen alkalomra készülhetnek.

Alapanyagok

fotókarton (A/4-es)
hímzőfonal
ragasztó

A fotókartont hosszába kettévágtam. Az így kapott papírnak alulról és felülről is visszahajtottam a harmadát, ellentétes oldalra.



Sima nyomtató papírt is meghajtogattam ilyen módon, és arra rajzoltam a sablont.


Nekem a madaras tetszett a legjobban, így azt rajzoltam át. Hozzáigazítottam a sablont a kartonhoz, és egy puha grafittal jó erősen rányomva átrajzoltam. (A fotókartonnak úgy kell állnia, mint a 2. képen.)


A felnagyított képen elég jól látszik az "árok", ami az előző művelet után maradt.


Az "árok mentén" egy hímzőtűvel, körülbelül 0,5 centiméterenként átszúrkáltam a papírt.

 
Ilyen lett, majd nekiálltam kivarrni.


Már megint elhagytam egy képet. Azt, amikor a már kivarrt képet hozzáragasztottam a mögötte lévő oldalhoz, ezzel eltüntetve a varrás csúnyábbik oldalát.

Verset nyomtattam, amit "csicsás" ollóval vágtam ki, és beragasztottam. A rózsaszín üdvözlőlap az, amelyet én kaptam Zs.-től.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...